Son Haberler

Tizen İşletim Sistemi başlangıca yaklaşıyor!

http://smarteknoloji.blogspot.com/2014/05/tizen-isletim-sistemi-baslangica-yaklasiyor-samsung-teknoloji-guncel-smarteknoloji-sc-03f-2014-yeni.html
Samsung'un ilk Tizen işletim sistemli telefonu Japonya'da SC-03F kod adıyla sızmıştı. Tizen uzun zamandır beklenilen bir işletim sistemi olup sonunda bir kez daha haberleri alınmaya başladu.

Tizen işletim sistemli telefonları çok yakında hayat bulacak diyebilirim. İlk olarak Hindistan ve Rusya'da satışa sunulacak olan Tizen'li telefonlar önümüzdeki hafta gerçekleşmesi beklenen Moskova'da düzenlenecek bir etkinlikte tanıtılması bekleniyor.

Gelişmekte olan pazarlardan faydalanmak isteyen Samsung bu işletim sistemi ile Apple'ın Android ve iOS platformlarına bir anlamda rakip olmaya geliyor. Sadece cep telefonları ile değil giyilebilir teknolojilerde de entegre edilmesi bekleniyor. Bakalım Tizen işletim sistemi Android ve iOS işletim sistemlerine rakip olabilecek mi? Bu konuda düşüncelerinizi bizimle yorumda paylaşabileceğinizi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SmarTeknoloji Designed by SmarTeknolji.blogspot.com Copyright © 2014

TeqrayT LTD ŞTİ. Tema resimleri mammamaart tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.